Saluran Darah Tersumbat Punca Serangan Jantung

UNTUK LIHAT WAKIL PENGEDAR SELURUH NEGERI SILA SCROLL HINGGA BAWAH SEKALI


WAKIL PENGEDAR TASLY
MELAKA   PAHANG   N.SEMBILAN   
JOHOR   TERENGGANU   


Terima Kasih kerana menyokong perniagaan kami, untuk 
temujanji sila hubungi, sms, whatsapp 




www.bhaseer.wasap.my


www.fadzleen.wasap.my



Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam 2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk wad seperti ICU,CCU dan CHDW. Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus (kapilari). Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.


SEBOTOL RM174.90 (Termasuk GST 6%) (Percuma Keahlian)
Kami menyediakan penghantaran (C.O.D)
bagi pelanggan sekitar Kuala Lumpur dan Selangor.
Pembayaran Kredit Kad Diterima

Baca tentang produk...klik
Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana Kapsul Danshen ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat) iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini. Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian sepenuhnya dalam masalah kesihatan saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat, ubat-ubat yang dibekalkan kepada saya seperti inspirin hanya membantu untuk mencairkan darah sahaja tapi tidak membuka saluran yg tersumbat. Sebab tuh kita boleh lihat ramai pesakit jantung koronari setiap hari makan ubat tapi dalam masa yang sama masih kena membuat pemasangan stent, belon atau bypass. Kesimpulannya walaupun kita makan ubat setiap hari risiko untuk kena serangan jantung dan strok masih tinggi kerana saluran masih tersumbat. Segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar seperti orang yang sihat . Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak.

Kapsul Danshen Plus boleh diambil bersama ubatan hospital dan produk tambahan lain. Ia juga membantu membuka saluran darah anda yang tersumbat , sehingga darah yang dipam keluar dari jantung dapat membawa oksigen, zat-zat makan, zat-zat ubat atau suplimen sampai ke tempat yang memerlukan rawatan (sel-sel). Ramai pesakit bila makan ubat atau suplimen tapi penyakit tidak sembuh maka mereka salahkan ubat, sebenarnya bukan salah ubat yang tak baik tapi zat ubat itu tak sampai kepada sel sel kerana saluran darah anda tersumbat .Dengan kandungan kolestrol dan gula yang tinggi menyebabkan darah cepat menjadi pekat, bila darah pekat di samping saluran yang menjadi sempit sehinggalah lama kelamaan saluran darah kita akan tertutup terus menyebabkan penggumpalan (atherosklerosis) itu berlaku di dalam saluran darah, jika ia berlaku di dalam saluran ke jantung, anda akan mengalami serangan jantung. Jika sekatan itu berlaku di dalam saluran yg membekalkan ke otak, anda akan mengalami strok.


Atherosklerosis ialah penyakit yg menyerang secara senyap-senyap dan tanpa sebarang gejala. Seseorang mungkin tidak menyedari yg dia mempunyai masalah ini sehingga sesuatu kejadian dramatik berlaku........seperti serangan jantung dan strok. Ia berlaku dalam senyap-senyap, tetapi seringkali membawa maut.

Kapsul Danshen plus telah dipatenkan, mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan halal, penggunanya di seluruh dunia melebihi 200 juta orang dan melebihi 40 negara, ia telah membantu ramai pesakit yang berkaitan saluran darah (kardiovaskular). Saluran tersumbat adalah masalah akar umbi yang perlu diselesaikan supaya peredaran darah anda lancar sehingga anda dapat mengelak daripada penyakit-penyakit merbahaya.

Video dibawah adalah hasil dari kajian oleh Fakulti Perubatan Universiti keio, Japan(80,000x zoom) menggunakan kaedah satellite maping ke atas saluran darah mikro (kapilari) yang dibersihkan selepas 30 minit mengambil Kapsul Danshen Plus.




Bila pesakit mengambil Kapsul Danshen plus disamping ia mencuci atau membersihkan saluran darah secara tak langsung ia akan mencairkan dan mengembangkan arteri koronari , menambahkan kadar pengaliran darah dan membaiki pengedaran mikro sehingga anda mendapat oksigen yang cukup dan peredaran darah yang sangat baik dan lancar. Kapsul Danshen juga berfungsi sama seperti ubat inspirin iaitu mampu mencairkan darah dan juga menjaga paras kolestrol anda. Ia sangat berkesan terhadap pencegahan dan perawatan penyakit jantung serta penyakit yang berkaitan dengan pengedaran darah. Kajian klinikal juga membukti kan Kapsul Danshen Plus boleh digunakan untuk mengelak seseorang dari terkena serangan jantung dan strok dengan memberi 6-8 kapsul di letakkan dibawah lidah.

Kepada orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda.......jadi renung-renungkan lah masa depan kesihatan anda.................Apakah 5-10 tahun akan datang anda pasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????

Cuba anda fikir sejenak........di kalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 35 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, selepas saya terkena serangan jantung, banyak perkara rutin harian saya tak mampu hendak lakukan dan saya mengalami truma yang sangat teruk sehingga hilang kenyakinan diri bila saya lihat sendiri ketika berada dalam Wad di Hospital di mana ramai orang meninggal dunia, saya tidak boleh lupa sejarah itu bila pesakit yang di depan dan di tepi katil saya meninggal antaranya sebab strok, kanser hati dan organ tak berfungsi.

"MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI"

"Hampir separuh daripada semua kematian akibat serangan jantung berlaku semasa serangan yang pertama dan sebelum rawatan dapat dimulakan (Tak pernah membuat pemeriksaan kesihatan kerana menganggap diri sihat). Oleh itu, pencegahan adalah suatu perkara yang mesti dilakukan."

Jika anda memerlukan penerangan lebih lanjut tentang keberkesanan kapsul Danshen plus ini sila sms atau e-mail , saya sedia berkongsi pengalaman ini dengan semua orang terutama pesakit jantung koronari dan strok. Kapsul Danshen Plus ini adalah khusus untuk semua penyakit yang berkaitan saluran atau pembuluh darah, di mana sangat sesuai juga untuk kencing manis dan darah tinggi - bhaseer 019-260 2000

** Artikel ini adalah sebagai maklumat sahaja, Sila berjumpa Doktor bertauliah untuk memperolehi maklumat yang lebih tepat *

____________________________________________________________________

PENGALAMAN SENDIRI KENA SERANGAN JANTUNG. 

Semasa dalam zon Merah Wad kecemasan, Doktor memberitahu pada isteri keadaan saya sangat kritikal ,ikut cakap doktor berdasar graf ecg harapan hidup cuma ada lebih kurang 20% saja, sebab banyak otot jantung mati akibat serangan jantung ~ bhaseer

Pengalaman kena heart attack memang mengerikan, saya terkena serangan jantung pada september 2007 ketika itu saya berumur 34 tahun. Pada permulaannya lebih pukul 4 pagi, saya terjaga dari tidur dan isteri sedang memasak untuk sahur, saya tersedar bila rasa sebelah kiri badan saya rasa lenguh, lepas tuh saya pon ke ruang tamu, selepas rasa lenguh hilang dan saya terus tidur masuk ke bilik dan tidur semula (serangan pertama-agak ringan).

Lebih kurang pukul 11 pagi, saya pergi berjumpa pelanggan dan naik ke pejabatnya ditingkat 1, selepas turun ke parking saya rasa pening dan sesak nafas lepas 2 minit hilang, cuma pening sahaja, jadi saya masih tidak mensyaki apa-apa yang buruk, tapi dalam pada masa yang sama ada bertanya kawan tentang keadaan saya ketika itu, dia memberitahu kalau sebelah kiri selalunya berkaitan jantung.

Seterusnya lebih kurang pukul 1 tengahari, saya membuat keputusan untuk balik ke rumah untuk berehat dan buka puasa atas faktor kesihatan. Bila sampai rumah selepas makan tengahari saya sesak nafas lebih teruk dari tadi, tapi sekejap-kejap jer datang pas tu ok balik. lepas tu sesak nafas balik hingga mengalir air mata.

Isteri saya memberi cadangan untuk ke klinik, tapi saya enggan sebab ingat penat biasa jer, memang tak terfikir pon kena heart attack. Selepas beberapa ketika tengah saya berehat datang serangan yang kuat sehingga seluruh anggota badan kaku (jari tangan pon tak mampu nak menggemgam)saya hanya mampu menahan airmata yang keluar tiada henti ketika itu, tanpa berlengah isteri saya terus menghidupkan enjin kereta dan saya masih mampu berjalan ke kereta (tapi sudah macam robot kerana semua anggota tak boleh di bengkokkan), sampai di klinik doktor memberitahu ini "muscle pain",doktor bagi satu jarum dan suruh segera ke hospital.

Sampai di Hospital sungai buluh, terus ke kecemasan, selepas di cucuk sejarum tadi agak berasa lega sikit dan mampu berjalan masuk ke wad kecemasan untuk membuat pemeriksaan, selepas membuat saringan (ecg-electrocardiogram) di kaunter kecemasan saya telah dihantar ke bahagian kritikal. Selepas saya baring di atas katil, saya nampak ramai orang (nurse dan doktor) di sekeliling saya , lepas tuh saya dah tak sedar diri.

Contoh : ECG

Selepas satu setengah jam saya tersedar, saya terkejut seluruh anggota badan saya penuh dengan wayar yang berselirat, mulut hidung ditutup dengan alat oksigen, semasa itu datang seorang doktor memanggil nama saya dan cuba berinteraksi samada saya sudah sedar atau tidak.........setelah tengok saya betul-betul sedar dan dia memberitahu bahawa saya bahawa saya terkena "SERANGAN JANTUNG". Macam tidak percaya , saya masih hidup.

Itulah pengalaman saya, hanya orang-orang yang mengalami seperti saya sahaja akan memahami, apa itu serangan jantung, apa itu strok, saya teringat ketika dalam ICU pesakit di sebelah katil saya kiri dan kanan adalah pesakit strok yang kritikal, koma melebihi seminggu, ketika itu saya hanya ingat mati sahaja, alhamdulillah umur saya masih panjang ,hari ke empat saya telah di pindahkan ke wad biasa dan hari ke enam saya di benarkan pulang.

Semasa di pindah ke wad biasa perkara yang saya tak boleh lupa adalah hari-hari ada orang meninggal dalam wad itu, semua berkaitan strok, hati rosak, macam2 lah......pengalaman ini yang saya lalui ini memang membuat saya insaf, tergerak untuk berkongsi dengan orang-orang yang sihat. Selepas itu rutin hidup saya berubah 100%, kena makan ubat 3 kali sehari, tak boleh kerja berat, beberapa kali di masukkan ke wad balik, penah masuk ICU, CCU, CHDW (kardio).





Untuk orang-orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda.......jadi renung-renungkan lah.................

Apakah 10 tahun akan datang anda pasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????

Cuba anda fikir sejenak........di kalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 40 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, sejak saya terkena serangan jantung, saya sangat fobia bila ada saja orang "meninggal dunia" secara mengejut, kekadang akan memnggangu fikiran saya sehingga 2-3 hari, tambahan yang meninggal dunia orang yang saya kenal.......pasti saya akan trauma.

"MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI"

Sekarang saya rasa sangat bersyukur dan rasa seolah-olah mati hidup semula, umpama di beri peluang hidup buat kali kedua, walaupun trauma itu tak mungkin akan hilang. Untuk sahabat sahabat di luar sana jaga lah dan utamakan kesihatan anda. Adalah lebih baik kita "mencegah" daripada mengubati. wasalam

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao di puncak Great Wall, China



 Serba sedikit tentang sejarah kesihatan saya :
 * Kena serangan jantung pada sept 2007
* Ketika dalam icu Doktor mengesahkan keadaan jantung kritikal (Lebih 30% Otot jantung mati kerana serangan)

* Telah 2 kali buat engiogram di Hospital Serdang

* Gagal dalam "stress Test" dan echo 27% shj(jantung keadaan sangat lemah)

* Beberapa kali keluar masuk icu,ccu,chdw (kardio) dan wad biasa

* Penah trauma teruk sehingga selalu menangis sendirian, hilang kenyakinan hidup dan diri

* Mula mengambil produk Danshen Plus dan Dong Chong Cao pada Okt 2009
 


Pada 12 May 2010 adalah hari yang istimewa dan mengukir sejarah dalam hidup saya kerana impian untuk memanjat puncak Great Wall (7 wonders of the world) tercapai. Hari itu juga adalah harijadi saya yang ke 37 tahun dan saya memang telah merancang untuk memanjat ke Great Wall bersama produk Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao (DCC) hingga ke paras paling tinggi sebagai bukti kepada dunia bahawa kesihatan saya telah pulih di mana sebelum mengambil Danshen Plus saya selalu sakit dada, tidak boleh naik tangga, tidak boleh angkat berat, selalu keluar masuk wad dan kali terakhir saya di masuk ke wad CHDW (wad kardio) pada Okt 2009 kerana badan tiba-tiba jadi sejuk dan kebas yang berpunca dari stress di tempat kerja.


Selepas Keluar dari wad CHDW (2 hari sebelum hari raya aidilfitri) saya bertekad untuk mencuba Kapsul Danshen Plus kerana sudah tidak tahan lagi dengan kesihatan saya selalu merosot dan selalu sakit dada. Selepas mengambil Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao berterusan, alhamdullilah kesihatan telah pulih. Pada hal sebelum mengambil Danshen Plus saya telah gagal dalam 'Stress Test' dan hanya mampu habiskan tahap satu sahaja. Tapi hari ini dengan izin Allah saya berjaya sampai ke puncak Great Wall dengan ketinggian 888m tanpa sakit dada.


Ini satu bukti tentang keberkesanan Danshen Plus kepada saya dan saya sangat bersyukur kepada Tuhan kerana pada hari itu niat saya termakbul dan kebetulan pulak pada tarikh itu jatuh pada hari jadi saya. Rasa sangat terharu dan kenangan yang tidak dapat di lupakan kerana sebelum naik ke Great Wall rakan rakan telah membuat suprise party untuk harijadi saya dengan 2 kek dan bila semua rakan rakan dari 2 biji bas menyanyi lagu 'happy birthday' untuk saya, selepas itu mereka memeluk dan meraikan saya.....menitis air mata saya hiba.......kerana saya tidak pernah jangka semua ini akan berlaku kepada saya bila berada di negara orang.



Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao adalah herba 100% dari alam semulajadi ini telah diperkenalkan oleh pelanggan saya iaitu Mr Nathan dimana dia juga yang mempunyai masalah '1st attack' strok dan masalah buah pinggang. Bila produk ini di perkenal kepada saya dan saya diberitahu bahawa beliau juga pulih selepas mengambil Danshen Plus, Dong Chong Cao dan B.Cleasing. Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada Mr.Nathan dan isterinya Madam Premah kerana memperkenalkan produk yang hebat ini kepada saya sehingga kesihatan saya kembali pulih.



Hari ini tugas saya pula untuk memberitahu seluruh rakyat Malaysia dan membantu sesiapa sahaja yang mempunyai masalah seperti saya supaya mereka pulih seperti kami berdua. Tiada apa yang mustahil, masih ramai rakyat Malaysia yang belum tahu tentang produk Kapsul Danshen Plus ini yang membantu menyelesaikan seperti penyakit Jantung, strok, kencing manis, darah tinggi, kolestrol tinggi dan penyakit yang berkaitan dengan saluran darah.

" Serangan jantung dan strok adalah pembunuh senyap yang berpunca dari saluran darah yang tersumbat. Tiada orang yang meninggal dunia kerana tekanan darah tinggi dan kencing manis tapi mereka meninggal kerana kerosakan organ yang gagal berfungsi atas sebab komplikasi dari penyakit itu"

Hubungi bhaseer : 0192602000 


HARGA SEBOTOL RM175 (termasuk GST 6%) (Promosi Percuma Keahlian)
Kami menyediakan Penghantaran (C.O.D) kepada
pelanggan sekitar Kuala Lumpur Dan Selangor
Pembayaran Kredit Kad Diterima







PENGEDAR TASLY MALAYSIA 



UNTUK PERTANYAAN  LANJUT SILA HUBUNGI :
03-6125 2100, 03-6139 2100 , 03-6128 2100 (Pn. fadzleen atau En. Darwis) 
PENGHANTARAN DISEDIAKAN UNTUK TEMPAHAN
SEKITAR KUALA LUMPUR DAN SELANGOR (C.O.D-Cash On Delivery) DAN
BOLEH  JUGA MEMBUAT BAYARAN GUNA KAD KREDIT.




PENGEDAR TASLY PERLIS
ARAU - TN .HJ. YUSOF(YBY) : 013-450 9868  
www.wasap.my/60134509868/danshen+plus

KANGAR - EN. RUSLI : 017-480 4674 
KUALA PERLIS - EN. RUSLI : 017-480 4674
PADANG BESAR - EN. RUSLI : 017-480 4674
BESERI - EN. RUSLI : 017-480 4674
www.wasap.my/60174804674/danshen+plus


PENGEDAR TASLY KEDAH
JITRA - PN. ROHANI : 016-440 4996
CHANGLUN - PN. ROHANI : 016-440 4996
www.wasap.my/60164404996/danshen+plus

CHANGLUN - EN. SABRI : 016-487 1855

CHANGLUN - EN. ISWARDI : 012-419 9004
UUM - EN. ISWARDI : 012-419 9004
NAPOH - EN. ISWARDI : 012-419 9004
RTC - EN. ISWARDI : 012-419 9004

JERLUN- TN. HJ. YUSOF (YBY) :013-450 9868
KODIANG- TN. HJ. YUSOF (YBY) :013-450 9868
ALOR SETAR- TN. HJ. YUSOF (YBY): 013-450 9868

KODIANG - EN. NORAZMAN : 019-405 8268

ALOR SETAR -  PN. ROHANI : 016-440 4996
KUALA NERANG - PN. ROHANI : 016-440 4996
POKOK SENA - PN. ROHANI : 016-440 4996
www.wasap.my/60164404996/danshen+plus

GUAR CHEMPEDAK - EN. ISSHAM : 016-413 1320
www.wasap.my/60164131320/danshen+plus

SUNGAI PETANI - EN. ISSHAM : 016-413 1320
BANDAR PUTERI JAYA - EN. ISSHAM : 016-413 1320
www.wasap.my/60164131320/danshen+plus

TAMAN RIA - EN. FADZIL : 013-397 1138
BAKAR ARANG EN. FADZIL : 013-397 1138
KUALA KETIL - EN. ISSHAM : 016-413 1320 

KULIM - EN. AZIZ : 013-430 1154

PENGEDAR TASLY PULAU PINANG
BERTAM - EN. ISSHAM : 016-413 1320
www.wasap.my/60164131320/danshen+plus

GEOGETOWN - TN. HJ. HALIM : 012-486 1992
BAYAN BARU - TN. HJ. HALIM : 012-486 1992
BALIK PULAU - TN. HJ. HALIM : 012-486 1992
www.wasap.my/60124861992/danshen+plus

BUTTERWORTH - EN. FAIZAL : 019-473 5056

SEBERANG PRAI - EN. NASRAN : 013-584 1585

BUKIT MERTAJAM - EN. FAIZAL : 019-473 5056
www.wasap.my/60194735056/danshen+plus


PENGEDAR TASLY PERAK
PARIT BUNTAR - EN. NASRAN : 013-584 1585
www.wasap.my/60135841585/danshen+plus

TAIPING - EN. NASRAN : 013-584 1585
www.wasap.my/60135841585/danshen+plus

KUALA KANGSAR - EN. YUSRI : 019-631 8939
IPOH - TN. HJ SULAIMAN : 019-575 6868
www.wasap.my/60195756868/danshen+plus

IPOH - CIK. SITI : 019-573 3239
www.wasap.my/60195733239/danshen+plus

IPOH -  TN. HJ. AZHAR : 013-288 3532
www.wasap.my/60132883532/danshen+plus

GOPENG - EN. JEEFFRY : 019-935 1245
www.wasap.my/60199351245/danshen+plus

SITIAWAN - MEJ (B) HAMZAH : 014-272 8020
www.wasap.my/60142728020/danshen+plus

KAMPAR - EN. JEEFFRY : 019-935 1245
www.wasap.my/60199351245/danshen+plus

BATU GAJAH - TN. HJ. SULAIMAN : 019-575 6868 
www.wasap.my/60195756868/danshen+plus

TELUK INTAN - MEJ (B) HAMZAH : 014-272 8020
www.wasap.my/60142728020/danshen+plus

TELUK INTAN - EN. AIRIL : 012-585 4837 
www.wasap.my/60125854837/danshen+plus


PENGEDAR TASLY SELANGOR
SG BULOH - EN. BHASEER : 019-260 2000
www.wasap.my/60192602000/danshen+plus

SUNGAI BULOH -  MR. ERIC TAN : 012-207 6371
RAHMAN PUTRA - MR. ERIC TAN : 012-207 6371
www.wasap.my/60122076371/danshen+plus

RAWANG PN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

BKT BERUNTUNG - EN. KHAIRUL SALLEH  : 017-700 0067
RASA - EN. KHAIRUL SALLEH : 017-700 0067
KUALA KUBU BHARU - EN. KHAIRUL SALLEH : 017-700 0067

SELAYANG/GOMBAK PN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

SELAYANG/GOMBAK - EN. ABDUL RAHMAN : 013-685 2127
www.wasap.my/60136852127/danshen+plus

BATU CAVES - EN. BAHARUDDIN : 012-393 8064
SRI GOMBAK - EN. BAHARUDDIN : 012-393 8064

SUBANG - PN. FADZLEEN : 012-666 7007

SUBANG - EN. SHAHIRAN : 019-353 9443
SHAH ALAM  - EN. SHAHIRAN : 019-353 9443
KOTA DAMANSARA - EN. SHAHIRAN : 019-353 9443

PETALING JAYA - EN. FAIZAL : 012- 240 0091
www.wasap.my/60122400091/danshen+plus

PUCHONG - PN. FADZLEEN : 012-666 7007
BANGI - PN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

BANGI EN. ISZMI : 012-381 6261
www.wasap.my/60123816261/danshen+plus

BANGI - EN NIZAM : 012-620 3447

BANDAR BARU BANGI - EN. MAZLAN : 012-215 0046

KAJANG - EN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

KAJANG EN. NIZAM : 012-620 3447

KAJANG - EN. MAZLAN : 012-215 0046

SEMENYIH - EN. ISZMI : 012-381 6261
BERANANG - EN. ISZMI : 012-381 6261
www.wasap.my/60123816261/danshen+plus

PORT KLANG - EN. FAIZA : 017-921 1360
SRI ANDALAS - EN. FAIZA : 017-921 1360
JALAN KEBUN - EN. FAIZA : 017-921 1360

SERDANG EN. NIZAM : 012-620 3447

CYBERJAYA  - EN. BAHARUDDIN : 012-393 8064

CYBERJAYA - EN. BHASEER : 019-260 2000
www.wasap.my/60192602000/danshen+plus

DENGKIL - EN. BAHARUDDIN : 012-393 8064 (WAKTU PEJABAT SAHAJA)
www.wasap.my/60123938064/danshen+plus

PUTRAJAYA - PN. FADZLEEN : 012-666 7007

PUTRAJAYA - EN. MAZLAN : 012-215 0046

SHAH ALAM - EN. BHASEER: 019-260 2000
KLANG - EN. BHASEER : 019-260 2000
MERU - EN. ZUL IZMAN : 010-802 8173
KAPAR - EN. ZUL IZMAN : 010-802 8173
www.wasap.my/60108028173/danshen+plus

BANTING - EN. FAIZA : 017-921 1360
SEPANG - EN. FAIZA : 017-921 1360

SEPANG - EN. ZAIDAN : 013-350 5542
KLIA - EN. ZAIDAN : 013-350 5542
TELUK PANGLIMA GARANG - EN. FAIZA : 017-921 1360
www.wasap.my/60179211360/danshen+plus

BANDAR BARU SALAK TINGGI - EN. ZAIDAN : 013-350 5542
www.wasap.my/6013505542/danshen+plus

SG BESAR - PN. ROHAYA : 019-335 3549
SABAK BERNAM - PN. ROHAYA : 019-335 3549

TANJUNG KARANG - EN NGATINI : 011-2904 9704


PENGEDAR TASLY KUALA LUMPUR
KUALA LUMPUR -EN. BHASEER : 019-260 2000
www.wasap.my/60192602000/danshen+plus

KERAMAT - 
PN. FADZLEEN : 012-666 7007

www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

AMPANG  - EN. HAMDAN : 019-211 1396

AMPANG PN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

SENTUL - EN. FAIZAL : 012- 240 0091
www.wasap.my/60122400091/danshen+plus

SENTUL  - EN. BAHARUDDIN : 012-393 8064

SENTUL  - PLATINUM HERB S/B : 03-4042 1977

JLN. KUCHING - EN. ROHAS : 012-359 4943
JLN. IPOH EN. ROHAS : 012-359 4943
SEGAMBUT EN. ROHAS : 012-359 4943

JALAN TAR - EN. FAIZAL : 012- 240 0091 
www.wasap.my/60122400091/danshen+plus

FARMASI JAYA 22, (SEBELAH KPJ TAWAKKAL) - EN. ISKANDAR : 012-386 6730
www.wasap.my/60123866730/danshen+plus

PUDU - EN. HAMDAN : 019-211 1396
www.wasap.my/601092111396/danshen+plus

GOMBAK -  EN. FAIZAL : 012-240 0091
www.wasap.my/60122400091/danshen+plus

CHERAS -  EN. HAMDAN : 019-211 1396
www.wasap.my/60192111396/danshen+plus

CHERAS - PN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus

SUNGAI BESI EN. HAMDAN : 019-211 1396
www.wasap.my/601092111396/danshen+plus

BUKIT JALIL - PN. FADZLEEN : 012-666 7007
www.wasap.my/60126667007/danshen+plus



PENGEDAR TASLY NEGERI SEMBILAN
SEREMBAN - EN. SYAM : 013-365 0701 
SENDAYAN - EN. SYAM : 013-365 0701
JELEBU - EN. SYAM : 
013-365 0701
www.wasap.my/60195540194/danshen+plus

TAMPIN - EN. AZLAN : 019-377 8300
REMBAU - EN. AZLAN : 019-377 8300
www.wasap.my/60193778300/danshen+plus

NILAI- EN. ZAIDAN : 013-350 5542
www.wasap.my/601033505542/danshen+plus

PORT DICKSON - EN. SYAM : 013-365 0701
PENGEDAR TASLY MELAKA
MELAKA - EN. AZLAN : 019-377 8300


MASJID TAHAH - EN. MOHD SUKRI : 013-750 3896
ALOR GAJAH - EN. MOHD SUKRI : 013-750 3896
SUNGAI UDANG - EN. MOHD SUKRI : 013-750 3896
BATU BERENDAM - EN. MOHD SUKRI : 013-750 3896

AYER KEROH- EN. MOHD NIZAM : 017-245 8505
BUKIT BARUEN. MOHD NIZAM : 017-245 8505
www.wasap.my/60172458505/danshen+plus

MERLIMAU -  EN. HASSAN : 012-320 3095
MERLIMAU -  EN. NASRUDDIN : 012-636 9479
JASIN EN. NASRUDDIN : 012-636 9479
PENGEDAR TASLY JOHOR BAHRU
JOHOR BAHRU - EN. ALIF : 011- 3540 7988

SKUDAI - EN. ALIF : 011- 3540 7988
PONTIAN - PN. RADZIAH : 013-733 1150
PEKAN NENAS - PN. RADZIAH : 013 -733 1150
www.wasap.my/60137331150/danshen+plus

BATU PAHAT - EN. ALI : 012-704 0218
SEGAMAT - EN. HASSAN : 012-320 3095
LABIS - EN. HASSAN : 012-320 3095
MUAR - EN. HASSAN : 012-320 3095
www.wasap.my/60123203095/danshen+plus

MUAR  - EN. SUHAINI : 013-622 6824
www.wasap.my/60136226824/danshen+plus

PARIT JAWA - EN. HASSAN : 012-320 3095
www.wasap.my/60123203095/danshen+plus

BUKIT GAMBIR - EN. MOHD ZAHERANI : 013-619 2383
PAGOH - EN. MOHD ZAHERANI : 013-619 2383
www.wasap.my/60136192383/danshen+plus

TANGKAK - EN. HASSAN : 012-320 3095

PENGEDAR TASLY PAHANG
KUANTAN - EN. NIZAM : 013-981 6115
www.wasap.my/60139816115/danshen+plus

KUANTAN/GEBENG - EN. WAN : 013-972 1692

www.wasap.my/60139721692/danshen+plus

BALOK - EN. MAS'AB  : 019-921 1292
www.wasap.my/60199211292/danshen+plus

BENTONG/MEMPAGA - EN. MAHMOOD : 014- 833 1199

www.wasap.my/60148331199/danshen+plus

KARAK/RAUB - EN.SHUKRI : 012-651 5342 
www.wasap.my/60126515342/danshen+plus

JENGKA - EN. AZMAN : 014-511 9341
MARAN - EN. AZMAN : 014-511 9341
JERANTUT - EN. AZMAN : 014-511 9341

www.wasap.my/60145119341/danshen+plus

BERA - EN. JABAR : 012-901 1190
www.wasap.my/60129011190/danshen+plus

TEMERLOH - EN. JABAR : 012-901 1190
PEKAN- PN. NORLIDAWATI : 013- 928 7460
www.wasap.my/60139287460/danshen+plus


PENGEDAR TASLY TERENGGANU
KEMAMAN - EN. WAN : 013-972 1692


CHUKAI - EN. MAS'AB  : 019-921 1292

DUNGUN - EN. WAN : 013-972 1692

PAKA - PN. MALA : 013-933 6859

KERTEH - EN. MAS'AB  : 019-921 1292
www.wasap.my/60199211292/danshen+plus

KUALA TERENGGANU -  EN. YUSOF : 019-980 6559
www.wasap.my/60199806559/danshen+plus

KUALA TERENGGANU - EN. FARID : 012-960 8930
www.wasap.my/60129608930/danshen+plus

KUALA TERENGGANU - PN. SYARIFAH QISTINA : 016-986 8930
www.wasap.my/60169868930/danshen+plus

JERTEH - EN. IRHAM : 013-925 0852
BESUT - EN. IRHAM : 013-925 0852


PENGEDAR TASLY KELANTAN
KOTA BHARU - EN. IRHAM : 013-925 0852
www.wasap.my/60139250852/danshen+plus

KOTA BHARU - EN. WAN DIN : 019-204 5647
www.wasap.my/60192045647/danshen+plus


KOTA BHARU  - EN. FAISAL : 019-906 6697
www.wasap.my/60199066697/danshen+plus

PASIR PUTEH - EN. IRHAM : 013-925 0852
www.wasap.my/60139250852/danshen+plus

BACHOK - EN. IRHAM : 013-925 0852
TANAH MERAH -  MADAM TAN : 012-983 1318
www.wasap.my/60129831318/danshen+plus

TUMPAT - PN. WAN ZURAIDA : 019-911 7417
PENGKALAN KUBOR -  PN. WAN ZURAIDA : 019-911 7417
www.wasap.my/60199117417/danshen+plus

PASIR MAS - EN. FAISAL : 019-906 6697
www.wasap.my/60199066697/danshen+plus

PASIR MAS - MADAM TAN : 012-983 1318


PENGEDAR TASLY SABAH
KOTA KINABALU - EN. HAFIS : 010-935 5773


TUARAN - MRS. JOYCE : 019-886 9883
www.wasap.my/60198869883/danshen+plus

RANAU - MS. BERNARDINE@DYNNE MAURICE : 012-824 8747

SIPITANG - EN. HAFIS : 010-935 5773
SANDAKAN - MS. JENNIFER : 019 : 873 3393
www.wasap.my/60198733393/danshen+plus

TAWAU - MRS. JOYCE : 019-886 9883

KOTA BELUD - EN. ZAIDIN : 011-1953 5152
www.wasap.my/601119535152/danshen+plus

LABUAN - EN. HAFIZ : 010-935 5773

PENGEDAR TASLY SARAWAK
KUCHING - PN. AMINAH : 010-655 9282
KUCHING - EN. MEKIO : 013-868 3044

PETRAJAYA - EN. HALID : 012-887 1250
KOTA SAMARAHAN - EN TUAH : 019-878 5408

TABUAN JAYA - EN. JERRY : 016-865 3383
SEKAMA  - EN. JERRY : 016-865 3383
PENDING - EN. JERRY : 016-865 3383
www.wasap.my/60168653383/danshen+plus

BAU - EN. MEKIO : 013-868 3044

MATANG - EN. ABDULLAH : 011-2997 4266
 www.wasap.my/601129974266/danshen+plus

SERIAN - EN. NOOR AZMAN : 013-808 4106
www.wasap.my/60138084106/danshen+plus

SERIAN : EN. ISAAK anak THOMAS : 019-835 0713
www.wasap.my/60198350712/danshen+plus

SIBU - EN. ADI : 017-801 8568

SIBU - PN. RAFIDA : 019-482 1420

BINTULU -  TN. HJ. MADANI : 019-829 2865

BINTULU - EN. ADI : 017-801 8568

NIAH - EN. FRANKIE : 011-1935 4455
BAKONG - EN. FRANKIE : 011-1935 4455
TINJAR - EN. FRANKIE : 011-1935 4455
www.wasap.my/601119354455/danshen+plus

MIRI - EN. RASIMANTO : 013-830 0181
www.wasap.my/60138300181/danshen+plus

PERMYJAYA - EN. DENIS : 011-1523 5539
www.wasap.my/601115235539/danshen+plus

LIMBANG - MR. YAP HUI HUA : 019-854 3642
www.wasap.my/60198543642/danshen+plus

LAWA- MRS. AILSAY LOH : 010-794 7353
www.wasap.my/60107947353/danshen+plus


SINGAPURA
PN. GHAMAR : +65 92700950
www.wasap.my/6592700950/danshen+plus

MS. NARGIS :  +65 82345446


PENGEDAR TASLY BRUNEI DARULSALAM
BRUNEI (BERAKAS) - EN. SHAH : +673 8846393



KEPADA SESIAPA YG BERMINAT UNTUK MENJADI PENGEDAR, SILA SMS ke
Bhaseer : 019-2602000
Fadzleen : 012-6667007
Pejabat : 03-61252100 , 03-61392100 dan 03-61282100